Wednesday 25 January 2012

Temporary Freedom

Assalamualaikum dan selamat tgh hari..

Owwh yeah!!finally aku da habes belajar utk 3 tahun dan insyaAllah jika diizinkan akan menggenggam segulung ijazah..sekonyong2nya..utk seketika,aku rase bebas..the word freedom shall be appear in my mind when im done the last paper..hakhak..aku tatau camne aku jawab..aku rase susah pun ye..senang pun ye..mudah2an Allah lembutkan hati pemeriksa utk memberikan yg terbaik dalam penandaan nanti..hehe..

Buat Madam Zaharah, Madam Azlena, Madam Aisyah dan Dr Irwin...terima kasih kerana memberikan yg selayaknya kepada kami..dan mudah2an akan diganjarkan dengan gnjaran yg selayaknya..ameen!and,beri la extra marks kepada kami..hehe..

Slalunye before exam atau mase exam,byk btol plan yg ade dalam minda ni..semua bende pun nak buat..haha..but utk kalini,takde byk plan pun..mungkin sebb nak masuk LLB kot..oceyhh..so nak habeskan mase yg lapang dengan begitu sahaja..dan yg penting,nak habeskan mase dengan si dia dan juga family tercinta..hakhak..


Oklaaa..juz nak isi mase yg ade,sampai sini jela entry kalini wpun aku tau takde org yg bace..hehe..

Utk teman2 seperjuangan,terima kasih kerana memberikan berjuta2 perasaan dan kenangan sepanjang perjuangan ni..semoga kite semua tetap bersama walau ape pun kesudahannya..insyaaAllah, Allah akan berikan yg terbaik kepada kita..jumpe lg dan jage diri...

Wassalam

No comments:

Post a Comment